fredag den 8. februar 2013

nyheder

en god nyhed...... lukas tager ikke afsted til tyskland alligevel i vinterferien!!! ihh det betyder vi endelig kan være sammen, plus på valentins dag! er stadig syg, har har været det hele ugen, fml. Men imorgen skal jeg til herning, op til Maria & Anna, hvor vi bagefter skal til århus for at sige farvel til kusinen som tager hjem til vietnam.

min far er så sød! først har han lavet suppe, men sagde jeg ikke kunne lide det, hahaa, og så spørger han om jeg vil ha burger, hvor jeg efter retter ham og siger CHEESEBURGER! lol så kørste han til McD og købte cheeseburger til mig. mums

havde en lille fight med lukas igår, ikke det store men vi fik fikset det. hvilket vi altid for gjort, vi skændes, slåser og diskutere men bliver altid bedste venner igen og griner efter 5 min.

en anden god nyhed er at vi har fået vore biologi rapporter tilbage, seriøst jeg syntes den var fucking dårlig, sad og lavede den dagen før + at jeg glemte at aflevere den, så afleverede den forsent. Alligevel fik jeg 10, yes yes applaus til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar