torsdag den 7. februar 2013

bull shit

Det er jo snart vinterferie! og det var meningen at mig og min kæreste skulle til bremen sammen, men der kom noget i vejen, da jeg skal til Århus sammen med familien og sige farvel til min kusine, som rejser tilbage til Vietnam.

Jeg kunne stadigvæk godt tage til bremen, kunne bare ikke i weekenden, og så har Lukas og han far bare planlagt at de tager til Frankfurt!! plus at det er valentins dag, hvor han er nede i tyskland! FUKING KIDDING ME?

 i fordi jeg VIL være sammen med ham på dagen, ville bare gerne være sammen med ham i ferien, da vi ikke er rigtig sammen i hverdagen, da vi har for mange ting! Og vi er aldrig sammen i ferierne, fordi han altid skal til tyskland med sin far.... ja forstår godt at han skal tilbringe tid sammen med hans familie og co. men syntes bare det er noget lort når jeg har planlagt at vi skulle være sammen i vinterferien siden sommer. Argh, han har ingen disciplin, og har ikke en skid styr på sine aftaler, går snart amok. Det ligesom at snakke med en dør, jeg er han fucking mor, knægten kan ikke en skid selv. Ja måske brokker jeg mig? so what, er pissed lige nu. sommetider kunne jeg godt undvære ham, men jeg ved inderst inde at det kan jeg ikke...........FML

Ingen kommentarer:

Send en kommentar