onsdag den 20. marts 2013







Her er der nogle billeder af mine samlinger af navle piercinger, jeg har lige modtaget piercingerne i det første billede sidste uge. Havde købt en 20 mix pakke, og de er rigtige søde. Og ja jeg har mistet en kugle til en af mine piercinger, hahah. Tror det er over 1 år siden jeg fik den lavet, har en video af dengang jeg fik den lavet her, og ja det gjorde ondt! men kun fordi han ikke fik nålen igennem førstegang, da jeg åbenbart har meget tyk hud!

 




Tips:


Hvis du overvejer at få en navlepiercing så have en med dig, som kan køre dig hjem. (Det gør ondt at gå, da man strækker maven.

Køb noget chlorhexidin på apoteket, det koster kun 50 kr. Det kan man bruge til at rense piercingen, da der er chlor i, fjerne det bakterierne.

Når du renser din piercing i starten kan det godt gøre ondt, men jeg anbefaler at bruge en vatpind til at fjerne blodet.

HUSK at rens din piercing ofte da der nemt kan gå betændelse i, i starten.

Hvis du skulle få betændelse kan du rense det med saltvand (uden jod). Det du gør er at koge noget vand, og opløs saltet og i vandet i en lille kop (lidt større end et shot glas), vent til vandet er kølet lidt af, du kan evt. mærke efter med en finger. Bug fig forover og put glasset på din navle, og læn dig tilbage, således af koppen er "suget" fast på din mave. Hold på glasset, og lig dig ned i 10 min.










1 kommentar:

  1. Jeg kan huske dengang, jeg havde navlepiercing for mange år siden. Jeg var så glad for den(:
    Men min hud ville åbenbart ikke "acceptere" den, så den voksede ud af huden på mig, og til sidst hang den bare i noget arvæv, så idag har jeg et ar.

    Men jeg synes, der findes så mange smukke smykker til navlen(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet