onsdag den 6. februar 2013

ihhhhh

et dejligt sommer indlæg med billeder fra sommerferien!! jeg har været i Los Angeles, San Fransisco  Las Vegas. Fuck jeg savner det, ligger her i kolde Danmark og bruger en halv toiletrulle på en time på at pudse næsen, hva fuck sker der????

Glæder mig fandme til sneen og kulden går væk, det er alt for depri!!!

Men der er en ting her i febuar, nemlig valentins dag. Ja jeg ved godt det er noget overfladisk pis fra America, men jeg går faktisk ikke så meget op i det.... skal bare være sammen med lukas, lol. Sidste år købte jeg chokolade til ham, og vi tog ud og spiste!!! hygge.

Men har ingen ide hvad der egenligt skal ske, ved bare at vi skal være sammen.

en helt anden ting, så savner jeg faktisk at være i skole, der er ubeskriveligt kedeligt at ligge hjemme og stene!! og jeg er så overlykkelige over at jeg valgt at flytte ud på HTX! Jeg har før gået på STX (Esbjerg Gymnasium) det var fucking røv, jeg kunne ikke lide min klasse, lærerne, skolen... alting. De første uger i 2.G var virkelig dårligt, kunne slet ikke tag det mere, ville bare væk.

ER rigtig glad for min nye skole, klasse og lærer... de er virkelige nice!! folk gider endda snakke med mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar