mandag den 18. februar 2013

hvornår har vi feire igen?



Første skole dag... æv, vil meget hellere ligge derhjemme og sove og ikke lave en skid! Men vinterferien er over, og det har været en hyggelige uge. I starten af ferien var jeg oppe hos kusinerne i herning, hvor vi tog op til min familie i Århus om søndagen. Der var vi i Ikea og på strøget, og fik købt nyt dejligt sengetøj, undertøj og toppe.

Tirsdag var jeg på fanø sammen med min kæreste, hvor vi har hygget set zombie land og bagt hinbærsnitter!!! Vi var også inde og spise på Jensen, hvor min veninde Mie og Nikolaj joinede os! Dagen efter (valentins dag) var vi sammen med dem igen, over ved hendes lejlighed, og bagefter tog vi i biffen og så den nye zombie film "Warm bodies" lol jeg elsker zombie film!

En anden god nyhed er at jeg forhåbenligt flytter ud her til sommer! Min veninde Mie skal måske til tyskland og arbejde i et år, og det vil sige hendes lejlighed står tom i et år! og jeg er den heldige kartoffel som kan overtage hendes hjem! hvilken er fucking niceeeeeeee!!!!!!!!! men det er også trist at hun er væk i et år.. *sad face*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar